První příspěvek, aneb co dělá lektorka/ učitelka, když má okurkovou sezónu?!

01.07.2023

Je tomu déle jak půl roku, kdy se dostávám k příspěvku na Blog na svém novém webu.

Tento web vznikl vlastně jako reakce na složitou dobu, co se ekonomické situace naší země týká. Po studiích jsem začala podnikat v lektorské činnosti a postupně jsem se z kuchyně přes "kumbál na košťata" (malá učebna) dopracovala až k vedení komorní jazykové školy v centru Olomouce. Jazyková škola ustála narození mé dcery, a toto období nebylo jednoduché – kloubit 100% roli matky, lektorky a ještě vedoucí jazykové školy. První zaškobrtnutí v rozvoji mého snu přinesl Covid a uzavření mé krásné nové provozovny. Přesto, že se toto zvládlo a opět jsme najeli na výuku a poptávky nám začaly stoupat, přišla krize s energiemi, zvýšení nájmu, inflace a podobně. Toto vše mě vedlo k tomu, že jsem začala přemýšlet, co dělat jinak a jak reagovat na dnešní trh a mimo smlouvy na střední škole, kde jsem zaměstnaná, jsem poptala nové webové stránky, které se týkají jen mé osoby a mé činnosti a tomu, co mě baví a naplňuje a čím vlastně denně žiji, což je výuka němčiny hravě a interaktivně.

Zpět k tématu :). Okurková sezóna v létě je dobrá nejen k vyčištění hlavy, sportu, věnování se rodině, dovoleným, ale také k výrobě a přípravě výukových materiálů pro výuku ve škole a nebo i v soukromých kurzech. Ještě před koncem školního roku jsem absolvolala školení na skvělý interaktivní výukový nástroj Nearpod, který jsem začala testovat na žácích ve škole a vím, že s ním budu v následujícím školním roce pracovat nejen ve škole, ale i v soukromých on-line kurzech. Zároveň jsem aktivní v tvorbě výukových materiálů v nástroji Canva, které dále nabízím k prodeji na SimpleShop a nebo mě najdete na Učitelnici či UčiteléUčitelům.

Přeji všem angažovaným lektorům, učitelům, lektorkám a učitelkám, ať si v létě řádně odpočinou a dají průchod své kreativitě případně mě podpoří a něco si ode mě pořídí

Stylový byt © Všechna práva vyhrazena 2024
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky